torsdag 4 december 2008

Av alla sexuella avvikelser är kyskhet den värsta.

jag tittade på kärlekens språk förut. den gamla versionen alltså. fascinerande hur någonting som handlar om sex kan vara så långtråkigt. inget nytt lärde jag mig heller, förutom att det verkar meckigare än jag någonsin kunnat föreställa mig med pessar. att jag valde att äta middag under andra halvan var kanske inte heller så lyckat, men detta inte beroende på de extrema närbilderna på kön under en av laboratorie-sex-akterna utan för att den manliga deltagaren hade så jävla äcklig mustasch, jag var tvungen att titta bort (på riktigt) när hans mustasch var i bild. idag har jag alltså lärt mig följande:

uppfläkta kön=okej
ovårdade mustascher=inte okej

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet inte varför jag kommer att tänka på en viss fransman... Hm. Jag hade också tittat bort.

Sara sa...

hahaha ja men hans mustasch var ju i alla fall ganska vårdad, det var mer han som inte var okej. här snackar vi rödlätt mustasch som stod åt alla håll och kanter, mest rakt ut tror jag...